Det bästa med Kulla!

0kommentarer

Jag har kommit på vad som är det bästa med Kulla och Femkattagården: Våra grannar såklart!!!
 
Jag har sagt det förr och jag säger det igen och jag kommer antagligen säga det många många gånger igen: Vi har världens bästa grannar!
 
När Marcus åkte iväg till Åre innan jul så blev jag ju själv i huset. Då bjuder Louise och Viktor på middag, brunch, fika m.m. De skjutsar mig till tåget, bär mina väskor och hjälper mig in på tåget med allt! När både jag och Marcus är borta matar de våra katter, myser de med våra katter, umgås de med våra katter och de vattnar våra blommor, tar in vår post, eldar i spisen och till och med så SKOTTAR DE HELA VÅRAN GÅRD!!! Och det är ingen liten bedrift!
 
När jag väl kommer tillbaka till Umeå hämtar de mig vid bussen, som är en timme försenad. De hjälper mig med min packning ända in i huset, de fixar en sen middag åt mig och en massa gofika på det. Dagen efter blir jag bjuden på middag (superdupergod middag) och kaffe och kaka efteråt. Jag blir ju alldeles bortskämd! Det känns nästan som att ha extraföräldrar :)
 
Tack Louise och Viktor för att ni flyttat hit till oss!

Kommentera

Publiceras ej