I helgen jobbade jag mina sista dagar med Koskelas på lång tid. Jag, Maria och Sofie åkte till Sollefteå på Marknadsmässan. Jobb fredag, lördag och söndag. Lyckade dagar vilket känns bra som ett avslutat. Men nu...nu har jag SEMESTER och sen går jag på MAMMALEDIGHET!!! Känns så overkligt och fantastiskt och även lite skrämmande. Vårt nya liv kommer ta form och det är så mycket att försöka ta in. Behöver nog verkligen de här veckorna för att landa i alla känslor, tankar och funderingar. 

Några bilder från helgen:


Maria och Sofie gjorde ett kanonjobb!


Vi utforskade hotellets gym, jag och magen körde hårt!


Andra natten bodde vi på Hallstaberget, otroligt fint hotell. 


Kallbad och...


...varmbad på hotellets spa. 

Fantastiskt god mat. 

Till och med rummen hade massagebad. 

Vacker utsikt till frukost. 

En perfekt sista jobbhelg!