Ingen bloggare!

1kommentarer

Egentligen är jag nog ingen sann bloggare. Jag gillar inte att ha en massa saker över mig som jag borde göra och jag vet ju att man måste vara rätt aktiv med att skriva inlägg om man vill ha många läsare. Jag tycker att det är fantastiskt kul att skriva men jag är rätt bra på att fylla min tid med mycket annat. Jag förstår faktiskt inte hur alla som bloggar och skriver flera inlägg varje dag hinner med allt. Jag känner mig superduktig om jag skrivit inlägg två dagar i rad! Åter igen är det nog mina höga krav på mig själv som spökar. Jag vill hinna med allt och lite till!

Hur gör man?

Min prestationsångest har också ett finger med i det hela. Varje gång jag ska skriva vill jag ha något riktigt bra att skriva om annars vågar jag inte. Jag vill också ha en massa fina bilder att publicera annars är det inte värt. Men som sagt, skrivarlusten finns där, jag måste bara ta mig över alla trösklar.

Jag får försöka hitta ett bloggsätt som passar just mig. Vad jag än gör så tänker jag "det här borde jag skriva om i bloggen" men så glömmer jag bort det. Jag skulle vilja dela fler recept, tipsa om mer musik, lägga ut pysselbilder, skriva dagbok, berätta om mina tankar och funderingar osv.

Sådant är ju så kul att ha lagrat någonstans och gå tillbaka och läsa om flera år. Men när sjutton ska jag ha tid?

Jag kanske ska börja pendla eller nåt! Då kan man passa på att skriva när man sitter på bussen/tåget! När jag tänker efter så har jag ingen tid på dygnet då jag faktiskt kan sitta stilla och inte göra något särskilt.

Tror jag har mitt nyårslöfte klart!

1 kommentarer

Adolphson

21 Dec 2012 19:48

Lina... Lina... Lina. Du tog orden rätt ur min mun.
Känner EXAKT så här. Har inte ens tid att läsa bloggar, läser
faktiskt bara din ;)

Kram Precis.

Svar: Hoppas att vi båda får mer lugn och ro vid senare tillfälle i livet, då kan vi starta värsta superbloggen! Känner mig hedrad att höra att du följer min blogg, det värmer i hjärtat! God Jul kära Linda! Kram
Lina

Kommentera

Publiceras ej