Ett riktigt kap!

2kommentarer

Jag har ju glömt bort att berätta att jag blev med bil i tisdags. Jag har turen att känna en fantastisk person som sålde denna pärla till mig för endast 10 000 kr. Det är en Renault Kangoo -04 som bara gått 5200 mil. För bra för att vara sant men än så länge har jag den kvar :)
-
Vi förstod ganska snabbt att vi är tvungna att ha två bilar om vi bor såhär. Min gamla Corolla är inte så mycket att lita på längre. Perfekt också för mitt företag då jag ofta måste frakta saker fram och tillbaka.
-
Kan inte annat än att säga STORT TACK till personen som sålde den till mig!

2 kommentarer

Maja

11 Mar 2012 23:37

Vilket kap Lina! :) Jag hör av mig i veckan får se om jag hinner komma ner någonting. (PS. Har också börjat blogga nu, det är superkul! Och självklart står Linas Tur och Retur med i första inlägget! :P )



Ha det så bra! Stor kram!

Emma

14 Mar 2012 17:40

Men nu blir jag ju hur avis som helst! Precis en sån där bil vill jag också ha! Vi behöver ju båda en packbil (kanske du mer än mig, men jag också!!)! Och vilket pris! Har inte din kompis en bil till mig med? :)

Kommentera

Publiceras ej