Hårdträning!

1kommentarer

Har äntligen äntligen ÄNTLIGEN kommit igång med träningen! Efter ett års "vila" pga av butiken, huset m.m. så är det nu dags att ta tag i min hälsa. Som jag tidigare skrev så har jag börjat unna mig massage vilket är helt underbart och sååå välbehövligt. Sen har jag också fått hjälp av Sebbe "Bouba" med min träning. Det är fantastiskt hur långt man kan pusha sig själv när man har någon som står och hejjar på.

Vi satte igång förra tisdagen och sedan dess har jag haft ständig träningsvärk i kroppen. Den ena muskeln byter av den andra. Har hittat av många muskler som jag inte ens visste att jag hade :) mycket intressant! Det är roligt när man nästan på en gång känner hur kroppen svarar på träningen. Lätt att motivera sig då!
 
Hittills har vi mest fokuserat på styrketräning men vi ska snart komma igång med konditionsträning. Mycket intervaller, squash och simning får det bli. 
 
Om någon funderar på att anlita en personlig tränare så kan jag verkligen rekommendera Sebbe! Han är pedagogisk och har ett tävlingssinne som skulle kunna förvandla vem som helst till fitnessgud!
 
Hur som helst vill jag skicka ett ENORMT STORT TACK till dig Sebbe! Helt grymt att du tar dig tid att hjälpa mig. Lovar att jag ska återgälda dig!
 
Kolla in hans blogg här: http://boubafitness.blogg.se/
 
När han är klar med mig kanske jag ser ut såhär!

1 kommentarer

bouba

16 Nov 2012 00:36

Du är bara för underbar Lina!!
Människor som dig är precis sånna man vill hjälpa! När vi är "klara" med din träning så är bilden där inget att ha.. får lägga in dig själv då! ;)

Kommentera

Publiceras ej