Se fram emot!

1kommentarer

Just nu är livet så ljust! Trots att det är den absolut mörkaste perdioden så njuter jag i fulla drag (kanske inte exakt hela tiden men oftast). Jag har så mycket att se fram emot.
  • I helgen åker jag hem till älskade Ilsbo! Där ska vi umgås hela tjocka familjen.
  • Veckan efter får man äntligen BÖRJA JULPYNTA och LYSSNA PÅ JULMUSIK!!!
  • Helgen efter det kommer ingen mindre än Henrik Sparreus på besök (soooom jag har dragit i denna karl för att få honom att komma på besök).
  • Samma helg är det första advent vilket innebär att vi ska storbaka hela helgen, dricka glögg, äta pepparkakor, lussekatter och bli stumma i magen av all julmust.
  • Sedan väntar hela underbara december då det inte är något annat än mys! Blir alldeles varm inombords när jag tänker på det.
  • Runt julafton åker jag återigen hem och får än en gång uppleva världens bästa jul.
  • Slutligen den 30 december DRAR JAG OCH MIN FINA MARCUS TILL COSTA RICA I TRE VECKOR!!
 
Life's goooooood!!!!

1 kommentarer

Anonym

24 Nov 2012 00:38

hur har du råd? :P

Svar: Hej Anonym! Jag antar att du menar med utlandsresan?! Egentligen har jag inte alls råd. Jag har bara turen att leva tillsammans med en driftig karl som hjälpt mig med det ekonomiska hela året. Det enda förnuftiga vore att lägga undan pengar och spara, spara, spara men vi resonerar inte riktigt så. Man har bara ett liv och man vet aldrig vad som kan hända. Bättre att leva här och nu, så mycket man bara kan! Efter allt slit för både mig och min sambo så känner vi att vi behöver semester och då väljer vi att lägga pengarna på det! Sen får jag tillbaka rätt mycket på skatten nu i december :D
Lina

Kommentera

Publiceras ej