Fullspäckad Bodenhelg!

0kommentarer

I helgen var vi i Boden och hälsade på Marcus mamma och hennes Tomas. Trots att vi bara var där fredag-söndag så hann vi med en massa saker. Vi åt middag med Elisabeth, Jörgen och lilla Lukas. Vi hann in en sväng på Dollar store. Gick rundtur hos Elisabeth och Jörgen. Vi åkte till Luleå och åt lunch med min bror Pontus och hälsade på Marcus morfar Algot. Vi hade filmkväll med godis och glass. Vi myste med hästarna. Gick igenom Marcus gamla saker. Vi åt pannkakor och hade en fotosession med söta Lukas.
 
Tack så mycket för en supermysig helg Annica! Tack för att du fixar och donar när vi kommer och hälsar på.
 
Sötaste lilla Lukas håll låda hela kvällen!
 
 
 
 
 
Så fina tillsammans!
 
Jag blev kär på nytt! Bosse <3 
 
Annica fixade mysfrukost på lördagen.
 
Frosten hade lagt sig som ett gnistrande täcke.
 
Vi åkte och besökte Algot som blev otroligt glad.
 
Tre generationer.
 
 
 
Det blev mycket skratt.
 
 
 
Fina Annica.
 
Mina bästa <3 
 
Annica kokade hjortonsylt åt oss...LYX!
 
 
 
 
 
 
Vi myste med hästarna.
 
Jag och Lotus.
 
Marcus charmade!
 
 
 
Annica och Somajo.
 
 
 
Kärlek.
 
 
 
Mycket spännande med halsband.
 
 
 
Busungen.
 
Lukas blir nog en liten linslus.
 
 
 
Finaste!
 
 
 
 
 
Det snackades fjällen och fiske.
 
Posaren.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bossemannen!
 
Kolla in världens sötaste tass.
 
Helgen bjöd på mycket gott och många fina minnen.
 
Nu befinner jag mig i Västerås och ska jobba för Falkenbergslax imorgon.
God natt!

Kommentera

Publiceras ej