Servera mera!

0kommentarer

I måndags åkte jag ner till Västerås för att jobba med Falkenbergslax på en stor Servera-mässa. Jag gruvar mig alltid lite i förväg när jag ska åka iväg på jobb men när jag väl kommit fram så är det rätt skönt att göra något annat ett tag. Dessutom är Falkenbergslax ett riktigt bra företag att jobba åt.

Detta var tredje uppdraget jag haft via dem. Vårruset, Tjejmilen och det här. Förhoppningsvis inte det sista jobbet :)

Vi stod hela tisdagen och serverade gravad lax, kallrökt lax och varmrökt lax åt alla Serverakunder. Det är superroligt med eventjobb men det är verkligen en speciell trötthet (nästan tomhet) som infinner sig när man packat ihop allt och är på väg till hotellet. Inget heltidsjobb men som sagt jättekul lite då och då!

Nu är jag hemma i Umeå igen och jobbar på i butiken! Ska blir skönt med helg!

Kommentera

Publiceras ej