Back in Norrland!

2kommentarer

Helgens jobb gick bra! Intensivt och superroligt. Sen fick jag ju lite kvalitetstid med syster yster, Novaya och råttorna som en bonus. Hann även med att träffa finaste Michaela en snabbis.
 
Men varför lyckas jag varenda gång när jag är nere i Sthlm hamna i den där totala stressen. Stressen som man endast kan uppleva i en storstad. Stressen som får en att känna som en liten myra bland elefanter. Alltså den där stressen som framkallar massiv torgskräck i varenda cell i min kropp. Kanske beror det på att jag (nästan) alltid åker ner till Sthlm då jag ska jobba på något stort event, tjejmilen, vårruset, lidingöloppet osv. och kanske beror det på att man som "turist" i Sthlm alltid hamnar på Centralstationen, på Plattan, i stora Gallerian, där tusentals människor passerar hela tiden. Denna helg var det extremt. På torsdagen spelade Coldplay på Stadion, på fredagen uppträdde Lady Gaga i globen och på lördagen sprang 32 000 kvinnor tjejmilen på Gärdet. Det var rätt mycket folk i Sthlm just denna helg med andra ord.
 
Hur som helst så är det mycket skönt att vara tillbaka i tysta, trygga Norrland! Det firade jag och Charlotta med en spontan utgång på Allstar på lördagen :) Söndagen spenderade jag i soffan tittandes på Greys anatomy. Under måndagen kunde jag njuta av en fantastisk morgon med dopp i sjön och mysig frukost. Sedan sken solen hela dagen och jag hann både plocka blåbär och rensa lite i trädgården. På eftermiddagen fick jag finbesök av Charlotta och Isabella som bjöd på lax och potatis, mycket välkommet!
 
Idag drog jobbveckan igång och jag ska försöka hitta någon vardag igen!
 
 
Syrrans mysiga lilla kök!
 
 
Kristina fotoredigerade som vanligt :)
 
Många kilo lax delades ut i form av små bitar med en klick wasabikräm på!
 
 
Efterlängtat kaffe med efterlängtad Michaela!
 
Felix och Molly myser i solen!
  
Bästa Mackan!
 
Oväntat finbesök till middagen!
 
När/om jag blir mamma så vill jag bli som Charlotta!
 
När/om jag får barn så vill jag ha ett barn som Isabella!
 
Sötaste lilla snorungen :)
 
Efter middagen åt vi rulltårta med grädde och drack en kopp te! Isabella spexade och höll låda!

2 kommentarer

Kristina

05 Sep 2012 00:54

Åh, Isabella växer ju som ogräs. Men ett väldigt fint ogräs!
(Tack för fina dagar med dig!)

Svar: Ja hon är helt underbar, pratar hela tiden och är hur snäll som helst!Tack själv käraste du, det var supermysigt!
Lina

Miss M

05 Sep 2012 11:49

KÄRLEK i massor till dig min fantastiska, fina vän. Längtar tills vi ses nästa gång! <3

Men hör av dig i god tid bara så jag hinner kolla upp att det som finns på menyn faktiskt går att beställa :)

Kommentera

Publiceras ej