Helt fast!

0kommentarer

Jag såg nyligen klart på alla avsnitt som finns av Greys Anatomy och blev lite tom inombords när jag inte längre hade något att se på. Men jag har hittat botningen!

Nu rullar serien "Hart of Dixie" hos oss, HELA TIDEN!!! Både jag och Marcus är helt fast. Frukost till Hart of Dixie, lunch till Hart of Dixie och middag till...ja precis...Hart of Dixie. Sen efter middagen så hinner vi ju se x-antal avsnitt innan vi ska sova :)

Det är nog det bästa med hösten. Man kan (utan dåligt samvete) stanna inne en hel dag och bara se på serier. Det är så skönt att bara få drömma sig bort och släppa allt som har med jobb, företag och vardagsbekymmer att göra.

Nu har vi bara tre avsnitt kvar tills vi sett på alla som finns :( då gäller det att hitta någon ny serie att kasta sig in i. Till alla er som inte sett Hart of Dixie så kan jag varmt rekommendera denna serie, en riktig feel-good-serie!

Kommentera

Publiceras ej