Borta bra men...

0kommentarer

Det är så härligt att vara tillbaka i huset igen. Jag har verkligen saknat allt. Framförallt katterna och grannarna. Tre veckor är inte särskilt lång tid men ändå känns det som evigheter sedan jag bar ut ryggsäcken till bilen för att åka till busstationen den 30/12 -12.
 
Hur underbart det än är att vara borta så finns det nog inget som gått upp mot att få komma hem till...just det...sitt hem! Nu har vi snart bott i huset ett år och det känns konstigt att tänka sig att vi faktiskt bodde i en lägenhet innan dess. Jag har redan suddat ut den delen av mitt liv.
 
Nu har vi inte sovit på snart två dygn och jag borde vara helt slut men direkt jag klev innanför dörran blev jag fylld med ny frisk energi.
 
Jag ska ändå ta mig i säng så att min dygnsrytm inte rubbas helt och hållet.
 
Ett litet tips innan sängen bara: När jag är utomlands brukar jag använda babypuder att försiktigt pudra ansiktet med så man slipper se sådär genomflottig ut (det är ett riktigt bra tips) men under denna resan upptäckte jag en ny funktion med babypuder. Det går alldeles utmärkt att använda som torrschampoo. Jag som är nästintill missbrukare av torrschampoo och börjat inse att det är rätt dyrt och att flaskorna rätt snabbt tar slut är överlycklig över denna upptäckt. Det är superbilligt, mycket lindrigt (borde iaf vara eftersom det används på bebisar) och burkarna räcker i evigheter.
 

God natt allesammans!

Kommentera

Publiceras ej