Nu är fina julen slut slut slut...

2kommentarer

...julesaker (hade ingen gran i år) kastas ut ut ut!
 
Kändes märkligt att komma till ett julpyntat hem så nu åker allt ner i lådorna till nästa år igen! Varje gång jag tar bort julpyntet känns det så sorgligt på något sätt. Älskar ju verkligen julen och enligt mig är den lite för kort. Fram med allt strax före jul och sedan ska det bort några veckor efter. Men efter att ha vistas i sommarvärme i tre veckor så kan inte ens jag hitta det där mysiga med alla tomtar, stjärnor, ljusslingor och glitter.
 
Ner i påsar och kartonger med allt!
 
Alla små tomtar och annat pynt.
 
Någon enstaka stjärna får vara kvar och lysa upp i mörkret som fortfarande infinner sig lite för tidigt på dagen.

2 kommentarer

Sara

22 Jan 2013 15:25

Mysigt med våren :-)!!
Köp tulpaner så känns det bättre :-)!!

Sara

22 Jan 2013 15:27

Det blir verkligen tomt, men å andra sidan så känns det verkligen som sidan på ett nytt blad. Mitt tips: Köp tulpaner så känns det sååå mkt roligare å vårigare å ljusare ;-)

Svar: Du har alldeles rätt! Bara att lämna 2012 känns otroligt bra. Tror starkt på 2013.Jag ska inhandla tulpaner imorgon...eller ge en liten hint till min kära ;)
Lina

Kommentera

Publiceras ej