Ändrad riktning...

0kommentarer

Hädanefter kommer min blogg ta en lite annorlunda riktning. Jag har varit lite kluven när det kommer till att nischa min blogg eller bara ha en livsstilsblogg och skriva om vad som helst. Jag kommer fortsätta med inredningsinlägg och dagboksinlägg men jag kommer främst inrikta mig på det som jag brinner för mest i hela världen.
 
Våra djur och vår natur!
 
 
I hela mitt liv har djuren och naturen haft otroligt stor betydelse för mig. Jag har levt med djur omkring mig och nära naturen under min uppväxt. Det är jag idag så tacksam för. Jag tror till 100% att vi utvecklas till bättre människor om vi har tillgång till natur och omger oss med djur av något slag. Och då menar jag såklart omger oss på så sätt att vi tar hand om, har ansvar över och lever i harmoni med djuren.
 
Min stora dröm har alltid varit att få jobba med djur på något sätt. Göra någon skillnad för dem, hjälpa, rädda, ta hand om, skydda, stå på djurens sida osv. Men det har alltid varit BARA en dröm. Nu på sistone när jag stått inför många tuffa utmaningar, jobbmässigt, ekonomiskt, socialt m.m. så har någonting vuxit i mig. Och jag börjar inse att det är just denna dröm som vuxit och blivit starkare. Jag vill göra någonting för djuren och naturen! Det är jag skyldig dem efter allt underbart de givit mig.
 
En start är att inrikta min blogg och försöka påverka andra att tänka till, vara medvetna om sina vardagliga val, ta ställning och sätta gränser!
 
Så välkomna till Superlinas Djur- och naturblogg!
 
 
 
Intresse, Krav, Lantligt, agera, ansvar, djur, hjälpa, klimat, medvetenhet, miljö, natur, ta ställning, tänka till,

Kommentera

Publiceras ej