Onsdagsnöje!

1kommentarer

I onsdags fortsatte jag med inspirerandet. Lite småpyssel här och där för att göra det ännu mer hemtrevligt.
 
 
Mina spetsar är för fina för att gömma i någon låda.
 
 Favoritskorna på plats i bokhyllan.
 
 Tulpaner kan förgylla ett hem på så många sätt.
 
Hittade den här fina toalettskylten i min butik.
 
Guldkant på tillvaron.
 
Växter kan man inte få för många av. Jag fuskar lite med plastblommor på toaletten eftersom vi inte har något fönster som ger dagsljus.
 
Den vackra ängeln har jag fått av Charlotta och Bellabus. Lyktan och burken har jag fyndat på Linas TUR och RETUR.
 
Parfymflaskor är vackra. Därför får de stå framme.
 
Bra förvaring behövs i badrummet. Smink, bomullstussar, hårprylar m.m.
 
Jag har fått tag i en massa fina spetsar som jag tejpar fast på hyllor lite här och var. Det blir mysigt och gammaldags.
 
Förvaring som sagt.
Hem, Inredning, Inspiration, Kulla, Lantligt, Piparböle, Pyssel, På landet, Umeå,

1 kommentarer

Sara

09 Mar 2013 17:24

Men vansinnigt mysigt å snyggt med alla detaljbilder!! Love it!

Svar: Tack :D Det känns underbart att äntligen fått ordning här hemma.
Lina

Kommentera

Publiceras ej