Sjukligt värre!

0kommentarer

Det var så länge sen jag var sjuk att jag har glömt bort hur jobbigt det faktiskt är. Snoret rinner, halsen svider och febern hettar. Det tar verkligen emot att inte gå till jobbet och bara ligga hemma och ta det lugnt :( 
 
Det är tråkigt att man i det här samhället får skuldkänslor för att man är sjuk och måste vara hemma från jobbet. Så har det iaf alltid varit för mig. Det enda jag kan tänka är "Hur sjuk måste jag vara?" "Hur hög feber måste jag ha?" "Får man vara hemma om man bara är förkyld eller krävs det att man är magsjuk?" "Hur ska jag bevisa att jag är så sjuk som jag är?"
 
Hur som helst så ligger jag här hemma med skuldkänslor, feber och förkylning :(
 
Nässpray, halstabletter, Idol, te, Alvedon och soffan är min räddning idag!
 
 
 
 
 
 


Femkattagården, Hem, Lantligt, På landet, förkyld, sjuk,

Kommentera

Publiceras ej