Min lilla dagbok!

1kommentarer

Otroligt länge sen jag skrev här nu. Tänker blogginlägg hela dagarna men får mer och mer prestationsångest desto längre jag väntar med att skriva. Sen med en ettåring i huset så räcker inte tiden riktigt till. 

Hur som helst så pratade jag med en väninna härom dagen och hon efterfrågade inlägg från mig. Jag blev jätteglad och även lite chockad då jag inte riktigt tänker att någon bryr sig om mina inlägg. Därför ska jag från och med nu strunta i prestationsångest och bara skriva för att det är kul och för att jag behöver få skriva ner saker då och då. Korta eller långa inlägg, med eller utan bilder, det spelar ingen roll! Detta får bli min lilla dagbok, mest för mig själv men superkul om någon faktiskt läser också ☺️

Puss på er!


1 kommentarer

Ida

26 Oct 2015 10:56

Wiho! Äntligen!!!

Kommentera

Publiceras ej