Sista...

0kommentarer

Har precis betalat den absolut sista hyran på butiken!!! En sten har sjunkit från mitt bröst. Självklart är det också med en rejäl dos sorg som jag stänger verksamheten men mest är det en otrolig lättnad. Den ekonomiska belastningen som hyran orsakat har varit för jävlig, rent ut sagt! Att jag den här månaden fick min första riktiga lön på ca tre år känns helt magiskt däremot :) Jag har på riktigt glömt bort hur det är att ha egna pengar, en ganska nyttig erfarenhet såhär i efterhand. Jag kommer göra en lite bättre utvärdering av mina år som egenföretagare men jag har fortfarande en månad kvar innan butiken är väck!

Annars lever jag det ljuva livet i Kulla och jobbar också en hel del på Koskelas Ögonklinik, sen den 1:a juli.

Jag har ju inte varit någon stjärna på att blogga senaste tiden men det är pga just tiden som jag inte har skrivit något på så länge. Kanske nu när det underbara höstlugnet drar in över Sverige kommer jag ha mer tid över till att sitta inne och murvla framför datorn med en tekopp i handen och en katt i knät. Jag hoppas det blir så!

Ikväll har jag lite egentid här hemma och passar på att betala räkningar (kunde varit färre av dem), dricker te, målar naglarna och snart ska jag ta mig en lång, varmt dusch för att sedan slänga mig i soffan och se på idol!

Kommentera

Publiceras ej