Ett himla rännande!

0kommentarer

Sen vi kom hem från Costa Rica har det bara varit ett himla rännande. Jobb i Sthlm på Kistamässan med Falkenbergslax, tillbaka till Umeå för jobb i butiken, ner till Ilsbo för att fira bror som fyllde 30 och sedan tillbaka till Umeå. Nu ska jag minsann stanna här ett tag och njuta av den vackra vintern

Här kommer några bilder från helgen!

 

Gjort mig fin till kalaset!

 

Hela gänget samlat och födelsedagsbarnet i soffan för att öppna presenter.

 

Mamma bakade tårta och jag fick dekorera den.

 

Strålande väder hela helgen.

 

En solkatt.

 

Underbar skidtur.

 

Jag tror nästan att detta slår Costa Rica.

 

Den som säger att vintern inte är vacker vet inte vad hen pratar om.

 

Jag och Novaya myste på hennes favoritplats.

 

Älskade hem.

 

Söndagen bjöd på skidtur, korvgrillning och solning.

 

Är man systrar så är man.

 

Förstår inte riktigt hur Kristina lyckas se lika lång ut som mig.

Kommentera

Publiceras ej