Vardagslyx

1kommentarer

Att mitt i veckan kunna unna sig något så lyxigt som en helkroppsmassage är helt fantastiskt! Att få en och en halv timme med bara fokus på sig själv renar både kropp och själ. Visst, det kostar pengar men om det är något man borde lägga sina pengar på så är det väl sitt välbefinnande. Man investerar i sin egen kropp. Alla borde vi ha något som får oss att koppla bort verkligheten. Gå till frisören, ta en skidtur eller promenad, få manikyr, läsa en bok etc. Vi är alla olika och uppskattar olika saker men ett tips till alla där ute är att minst en gång i veckan unna er något som ni mår bra av. Utan krav eller måsten eller andras påverkan. Något som DU verkligen mår bra av!
 
Vill sända ett stort TACK till min massörska som är helt otroligt duktig och proffsig. Hon får mig att verkligen slappna av och framförallt stänga av omvärlden för en stund. Hon ger mig också känslan av lyx då massage alltid varit något borträknat för mig. Något som jag varken haft råd med eller tyckt mig förtjänat. Men nu en gång i veckan får jag chansen att känna mig bortskämd, lyxig och till och med rik!

1 kommentarer

Ida

07 Mar 2013 11:35

Åhh! Kram på dig Lina!!

Svar: Stor kram tillbaka :)
Lina

Kommentera

Publiceras ej